Riassuntu di 16 articuli: Prublemi è suluzioni di i prudutti di foglia è Blister

1 、 Foglia spuma
(1) Riscaldamentu troppu veloce. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① Reduce a temperatura di u riscaldatore in modu adattatu.
② Rallenta a velocità di riscaldamentu in modu adattatu.
③ Aumenta appropritamente a distanza trà u fogliu è u riscaldatore per mantene u riscaldatore luntanu da u fogliu.
(2) Riscaldamentu irregulare. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① Aghjustate a distribuzione di l'aria calda cù deflector, cappucciu di distribuzione d'aria o schermu per fà tutte e parti di a foglia riscaldate uniformemente.
② Verificate se u riscaldatore è a rete di schermatura sò dannighjati, è riparà e parti danneggiate.
(3) U fogliu hè umitu. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① Eseguite un trattamentu di pre-asciugatura. Per esempiu, u fogliu di policarbonate di 0,5 mm di spessore deve esse seccu à a temperatura di 125-130 per 1-2 h, è u fogliu di 3 mm di spessore deve esse seccu per 6-7 h; U fogliu cù un grossu di 3mm deve esse seccu à a temperatura di 80-90 per 1-2h, è a furmazione calda deve esse realizatu immediatamente dopu à l'asciugatura.
② Preriscalda.
③ Cambia u modu di riscaldamentu à u riscaldamentu à dui lati. In particulare quandu u gruixu di u fogliu hè più di 2 mm, deve esse riscaldatu da i dui lati.
④ Ùn apre micca l'imballu resistente à l'umidità di u fogliu troppu prestu. Hè da esse sbulicatu è furmatu immediatamente prima di a furmazione in caldu.
(4) Ci sò bolle in u fogliu. E cundizioni di u prucessu di produzzione di u fogliu deve esse aghjustatu per eliminà e bolle.
(5) Tipu di foglia impropriu o formulazione. I materiali di foglia apprupriati deve esse sceltu è a formula deve esse aghjustatu raghjone.
2, foglia strappata
(1) U disignu di u moldu hè poviru, è u raghju di l'arcu à l'angulu hè troppu chjucu. U raghju di l'arcu di transizione deve esse aumentatu.
(2) A temperatura di riscaldamentu di u fogliu hè troppu altu o troppu bassu. Quandu a temperatura hè troppu alta, u tempu di riscaldamentu deve esse ridutta in modu adattatu, a temperatura di riscaldamentu deve esse ridutta, u riscaldamentu deve esse uniforme è lentu, è l'aria compressa ligeramente rinfriscata deve esse usata; Quandu a temperatura hè troppu bassu, u tempu di riscaldamentu deve esse allungatu in modu adattatu, a temperatura di riscaldamentu deve esse aumentata, a foglia deve esse preriscaldata è riscaldata uniformemente.
3 、 Fogli carbonizza
(1) A temperatura di riscaldamentu hè troppu alta. U tempu di riscaldamentu deve esse accurtatu apprupriatu, a temperatura di u riscaldatore deve esse ridutta, a distanza trà u riscaldatore è a foglia deve esse aumentata, o un refuggiu deve esse usatu per l'isolamentu per fà u calore di foglia lentamente.
(2) Metudu di riscaldamentu impropriu. Quandu si formanu fogli grossi, se un riscaldamentu di u latu hè aduttatu, a diferenza di temperatura trà i dui lati hè grande. Quandu u spinu righjunghji a temperatura di furmazione, u fronte hè stata sopra calata è carbonizzata. Dunque, per i fogli cù un grossu più grande di 2 mm, u metudu di riscaldamentu da i dui lati deve esse aduttatu.
4 、 Collapse di u fogliu
(1) U fogliu hè troppu caldu. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① Accorciate bè u tempu di riscaldamentu.
② Reduce a temperatura di riscaldamentu in modu adattatu.
(2) U flussu di fusione di a materia prima hè troppu altu. A bassa velocità di fusione deve esse usata quantu pussibule durante a produzzione
O migliurà in modu adattatu u rapportu di disegnu di u fogliu.
(3) L'area di termoformazione hè troppu grande. I schermi è l'altri scudi seranu usati per calà uniformemente, è u fogliu pò ancu esse riscaldatu
Riscaldamentu differenziale di zona per prevene u surriscaldamentu è u colapsu in a zona media.
(4) Riscaldamentu irregolare o materie prime inconsistenti portanu à un colapsu di fusione differente di ogni foglia. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① I platti di distribuzione di l'aria sò posti in tutte e parte di u riscaldatore per fà l'aria calda distribuita uniformemente.
② A quantità è a qualità di materiali riciclati in u fogliu deve esse cuntrullata.
③ Si deve esse evitata u mischju di diverse materie prime
A temperatura di riscaldamentu di u fogliu hè troppu altu. A temperatura di riscaldamentu è u tempu di riscaldamentu deve esse ridutta bè, è u riscaldatore pò ancu esse alluntanatu da u fogliu,
Scaldate lentamente. Se u fogliu hè sopra calata in u locu, a parte surriscaldata pò esse coperta cù una reta di schermu.
5 、 ondulazione di l'acqua di a superficia
(1) A temperatura di u booster plunger hè troppu bassu. Si deve esse migliuratu bè. Pò esse ancu impannillatu cù un pistone d'aiutu di pressione di legnu o un tela di cuttuni è una manta
Plunger per mantene u calore.
(2) A temperatura di u moldu hè troppu bassu. A temperatura di curazione di a foglia deve esse aumentata in modu adattatu, ma ùn deve micca più di a temperatura di curazione di a foglia.
(3) Raffreddamento di matrice irregolare. Pipa d'acqua di rinfrescante o lavamanu deve esse aghjuntu, è verificate se a pipa d'acqua hè bluccata.
(4) A temperatura di riscaldamentu di u fogliu hè troppu altu. Si deve esse ridutta currettamente, è a superficia di u fogliu pò esse ligeramente rinfriscata da l'aria prima di furmà.
(5) Scelta impropria di prucessu di furmazione. Si deve aduprà altri prucessi di furmazione.
6 、 Manche di superficia è macchie
(1) U finitu di a superficia di a cavità di u moldu hè troppu altu, è l'aria hè intrappulata nantu à a superficia liscia di u moldu, chì devendenu spots nantu à a superficia di u produttu. Tipu di coping
A superficia di a cavità hè sabbiata, è ponu aghjunghje buchi supplementari di estrazione di vacuum.
(2) Poveru evacuazione. I buchi di estrazione di l'aria sò aghjuntu. Sì i punti di l'acne si trovanu solu in una certa parte, verificate s'ellu hè bluccatu u foru di aspirazione
O aghjunghje buchi di estrazione di l'aria in questa zona.
(3) Quandu si usa un fogliu chì cuntene un plastificante, u plastificante s'accumula nantu à a superficia di a matri per furmà spots. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① Aduprate u muffa cù una temperatura cuntrullabile è aghjustate a temperatura di u moldu in modu adattatu.
② Quandu si riscalda u fogliu, u muffa deve esse u più luntanu pussibule da u fogliu.
③ Accorciate bè u tempu di riscaldamentu.
④ Pulite u muffa à tempu.
(4) Temperature Mold troppu altu o troppu bassu. Si deve esse adattatu in modu adattatu. Se a temperatura di u moldu hè troppu altu, rinfurzà u rinfrescante è riduce a temperatura di u moldu; Se a temperatura di u moldu hè troppu bassu, a temperatura di u moldu deve esse aumentata è u moldu deve esse insulatu.
(5) Scelta impropria di materiale die. Quandu si tratta di fogli trasparenti, ùn aduprate micca a resina fenolica per fà muffa, ma mudeli d'aluminiu.
(6) A superficia di u die hè troppu ruvida. A superficia di a cavità deve esse lucidata per migliurà a finitura di a superficia.
(7) Se a superficia di a foglia o a cavità di u moldu ùn hè micca pulita, a terra nantu à a superficia di a foglia o a cavità di u moldu deve esse eliminata completamente.
(8) Ci sò scratches nantu à a superficia di u fogliu. A superficia di u fogliu deve esse pulita è u fogliu deve esse guardatu cù carta.
(9) U cuntenutu di polvera in l'aria di l'ambiente di produzzione hè troppu altu. L'ambiente di produzzione deve esse purificatu.
(10) A pendenza di demoulding di muffa hè troppu chjuca. Si deve esse aumentatu in modu adattatu
7 、 Ingiallimentu di a superficia o decolorazione
(1) A temperatura di riscaldamentu di u fogliu hè troppu bassu. U tempu di riscaldamentu deve esse allungatu bè è a temperatura di riscaldamentu deve esse aumentata.
(2) A temperatura di riscaldamentu di u fogliu hè troppu altu. U tempu di riscaldamentu è a temperatura deve esse accurtata in modu adattatu. Se u fogliu hè surriscaldatu in u locu, deve esse verificatu
Verificate se u riscaldatore pertinente hè fora di cuntrollu.
(3) Temperature Mold hè troppu bassu. U preriscaldamentu è l'insulazione termale deve esse realizatu per aumentà bè a temperatura di u moldu.
(4) A temperatura di u booster plunger hè troppu bassu. Si deve esse riscaldatu bè.
(5) U fogliu hè allungatu eccessivamente. A foglia più grossa deve esse usata o a foglia cù una duttilità megliu è una forza di tensione più altu deve esse rimpiazzata, chì pò ancu passà.
Mudificà u die per superà stu fallimentu.
(6) U fogliu rinfriscà prematuremente prima ch'ellu sia cumpletamente furmatu. A velocità di u moldu umanu è a velocità di evacuazione di a foglia deve esse aumentata in modu adattatu, è u muffa deve esse adattatu
Quandu a preservazione di u calore, u pistone deve esse riscaldatu bè.
(7) Disegnu di struttura di fustelle impropriu. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① Cuncepisce ragiunate a pendenza di sformatura. In generale, ùn hè micca necessariu di disignà a pendenza di demoulding durante a furmazione di u muffa femminile, ma u disignu di certi pendii hè favurevule à u spessore di u muru uniforme di u pruduttu. Quandu u moldu maschile hè furmatu, per stirene è fogli di PVC rigidu, a megliu pendenza di demoulding hè di circa 1:20; Per i fogli di poliacrilatu è poliolefina, a pendenza di demoulding hè preferibile più grande di 1:20.
② Aumentà in modu adattatu u raghju di filetta. Quandu i bordi è i cantoni di u pruduttu deve esse rigidu, u pianu inclinatu pò rimpiazzà l'arcu circular, è dopu u pianu inclinatu pò esse cunnessu cù un arcu circular petite.
③ Riduce a prufundità di stretchimentu in modu adattatu. In generale, a prufundità di tensione di u pruduttu deve esse cunsideratu cumminata cù a so larghezza. Quandu u metudu di vacuum hè direttamente utilizatu per u modellu, a prufundità di tensione deve esse menu o uguale à a mità di a larghezza. Quandu l'imbuttatura profonda hè necessaria, u metudu di formatura di scorrimentu pneumaticu o pistone assistitu à pressione deve esse aduttatu. Ancu cù questi metudi di furmazione, a prufundità di tensione deve esse limitata à menu o uguali à a larghezza.
(8) Si usa troppu materiale riciclatu. A so dosa è a qualità deve esse cuntrullata.
(9) A formula di materia prima ùn risponde micca à i requisiti di termoformazione. U disignu di a formulazione deve esse adattatu bè quandu si facenu fogli
8 、 Foglia arcuata è arrugata
(1) U fogliu hè troppu caldu. U tempu di riscaldamentu deve esse accurtatu currettamente è a temperatura di riscaldamentu deve esse ridutta.
(2) A forza di fusione di u fogliu hè troppu bassu. A resina cù u flussu di fusione bassa deve esse usata quantu pussibule; Migliurà currettamente a qualità di u fogliu durante a produzzione
rapportu di tensione; Durante a furmazione in caldu, a temperatura di furmazione più bassa deve esse aduttata quantu pussibule.
(3) Cuntrollu inappropriatu di u rapportu di disegnu durante a produzzione. Si deve esse adattatu in modu adattatu.
(4) A direzzione di estrusione di u fogliu hè parallella à a spaziatura di u fustu. U fogliu deve esse giratu 90 gradi. Altrimenti, quandu u fogliu hè allungatu longu a direzzione di l'estrusione, pruvucarà l'orientazione moleculare, chì ùn pò micca esse eliminata cumplettamente ancu da u riscaldamentu di u modellu, chì risultatu in arrughe di foglia è deformazione.
(5) L'estensione di a pusizione lucale di a foglia imbuttata da u pistone prima hè eccessiva o u disignu di a fustella hè impropriu. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① Hè furmatu da u muffa femminile.
② Aghjunghjite l'aiuti di pressione cum'è un pistone per appiattisce e rughe.
③ Aumentà a cunicità di demoulding è u raghju di filetta di u pruduttu quantu pussibule.
④ Accelerate in modu adattu a velocità di muvimentu di u pistone o di a morta d'aiutu à a pressione.
⑤ Disegnu ragiunate di u quadru è u pistone di aiutu di pressione
9 、 Deformazione di Warpage
(1) Raffreddamentu irregolare. U tubu di l'acqua di rinfrescante di u moldu deve esse aghjuntu, è verificate se u tubu di l'acqua di rinfrescante hè bluccatu.
(2) Distribuzione irregolare di spessore di parete. U dispusitivu di pre-stiramentu è aiutu di pressione deve esse migliuratu è u pistone di aiutu di pressione deve esse usatu. A foglia utilizata per a furmazione deve esse grossa è fina
Riscaldamentu uniforme. Sè pussibule, u disignu strutturale di u pruduttu deve esse mudificatu in modu adattatu, è i stiffeners sò stallati à u grande pianu.
(3) Temperature Mold hè troppu bassu. A temperatura di u muffa deve esse aumentata in modu adattatu à ligeramente più bassu di a temperatura di curazione di a foglia, ma a temperatura di u muffa ùn deve esse troppu alta, altrimenti.
Shrinkage hè troppu grande.
(4) Demoulding troppu prestu. U tempu di rinfrescante deve esse aumentatu in modu adattatu. U rinfrescante di l'aria pò esse usatu per accelerà u rinfrescante di i prudutti, è i prudutti devenu esse rinfriscati
Solu quandu a temperatura di curazione di u fogliu hè sottu, pò esse demolded.
(5) A temperatura di u fogliu hè troppu bassu. U tempu di riscaldamentu deve esse allungatu in modu adattatu, a temperatura di riscaldamentu deve esse aumentata è a velocità di evacuazione deve esse accelerata.
(6) Poveru disignu di muffa. U disignu deve esse mudificatu. Per esempiu, durante a furmazione di u vacuum, u numeru di buchi di vacuum deve esse aumentatu in modu adattatu, è u numeru di buchi di muffa deve esse aumentatu.
Trimate a groove nantu à a linea.
10 、 Irregolarità di pre stretching di foglia
(1) U grossu di u fogliu hè irregulare. E cundizioni di u prucessu di produzzione devenu esse aghjustate per cuntrullà l'uniformità di u spessore di a foglia. Quandu si forma in caldu, deve esse realizatu lentamente
Riscaldamentu.
(2) U fogliu hè riscaldatu irregularmente. Verificate u riscaldatore è u screnu di schermu per danni.
(3) U situ di pruduzzione hà un grande flussu d'aria. U situ di u funziunamentu deve esse blindatu.
(4) L'aria compressa hè distribuitu in modu irregulare. U distributore di l'aria deve esse stallatu à l'entrata di l'aria di a scatula di pre stretching per uniformà u soffiu d'aria.
11、 U muru à u cantonu hè troppu magre
(1) Scelta impropria di prucessu di furmazione. U prucessu di aiutu di pressione di u plug di espansione di l'aria pò esse usatu.
(2) U fogliu hè troppu magre. Si deve aduprà fogli più grossi.
(3) U fogliu hè calatu irregularmente. U sistema di riscaldamentu deve esse verificatu è a temperatura di a parte per furmà u cantonu di u pruduttu deve esse più bassu. Prima di pressu, tracciate alcune linee incruciate nantu à a foglia per osservà u flussu di materiale durante a furmazione, per aghjustà a temperatura di riscaldamentu.
(4) Temperature irregolari di a matri. Si deve esse adattatu per esse uniformi.
(5) Scelta impropria di materie prime per a produzzione. A materia prima deve esse rimpiazzata
12 、 Spessore irregolare di u bordu
(1) Controlu di a temperatura di u muffa impropriu. Si deve esse adattatu in modu adattatu.
(2) Cuntrolla impropriu di a temperatura di riscaldamentu di foglia. Si deve esse adattatu in modu adattatu. In generale, u spessore irregolare hè faciule da accade à alta temperatura.
(3) Cuntrolla di velocità di mudificazione inappropriata. Si deve esse adattatu in modu adattatu. In a furmazione attuale, a parte chì hè inizialmente allungata è diluita hè rapidamente rinfriscata
Tuttavia, l'allungamentu diminuisce, riducendu cusì a diferenza di spessore. Dunque, a deviazione di u gruixu di u muru pò esse aghjustata à un certu puntu aghjustendu a velocità di furmazione.
13 、 Spessore di parete irregolare
(1) U fogliu si scioglie è sfondate seriu. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① A resina cù un flussu di fusione bassu hè aduprata per a filmazione, è u rapportu di disegnu hè aumentatu in modu adattatu.
② U prucessu di pullback rapidu di vacuum o u prucessu di pullback di vacuum di espansione di l'aria hè aduttatu.
③ Una reta di schermu hè aduprata per cuntrullà a temperatura in u mità di u fogliu.
(2) Spessore di foglia irregulare. U prucessu di produzzione deve esse aghjustatu per cuntrullà l'uniformità di u spessore di a foglia.
(3) U fogliu hè riscaldatu irregularmente. U prucessu di riscaldamentu deve esse migliuratu per fà u calore distribuitu uniformemente. Se necessariu, u distributore d'aria è altre facilità ponu esse usatu; Verificate se ogni elementu riscaldante funziona normalmente.
(4) Ci hè un grande flussu d'aria intornu à l'equipaggiu. U situ di u funziunamentu deve esse schermu per bluccà u flussu di gas.
(5) Temperature Mold hè troppu bassu. U moldu deve esse riscaldatu uniformemente à a temperatura adatta è u sistema di rinfrescante di u moldu deve esse verificatu per u bloccu.
(6) Sfilà u fogliu luntanu da u quadru di clamping. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① Aghjustate a pressione di ogni parte di u quadru di clamping per rende a forza di clamping uniforme.
② Verificate s'ellu u gruixu di u fogliu hè uniforme, è u fogliu cù un spessore uniforme deve esse usatu.
③ Prima di clamping, riscalda u quadru di clamping à una temperatura adatta, è a temperatura intornu à u clamping frame deve esse uniforme.
14 、 Corner cracking
(1) Cuncentrazione di stress à u cantonu. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① Aumentà appropritamente u raghju di l'arcu à u cantonu.
② Aumentà in modu adattatu a temperatura di riscaldamentu di u fogliu.
③ Aumentà bè a temperatura di u moldu.
④ U raffreddamentu lento pò esse cuminciatu solu dopu chì u pruduttu hè cumpletamente furmatu.
⑤ A film di resina cù alta resistenza di cracking stress hè utilizatu.
⑥ Aghjunghjite stiffeners à i cantoni di i prudutti.
(2) Poveru disignu di muffa. U fustu deve esse mudificatu in cunfurmità cù u principiu di riduce a concentrazione di stress.
15 、 Plunger di aderenza
(1) A temperatura di u pistone di l'aiutu di a pressione di metalli hè troppu alta. Si deve esse ridutta in modu adattatu.
(2) A superficia di u pistone di legnu ùn hè micca rivestita cù agenti di liberazione. Una strata di grassu o una strata di teflon deve esse applicata.
(3) A superficia di u pistone ùn hè micca impannillata cù lana o tela di cuttuni. U pistone deve esse impannillatu cù tela di cuttuni o manta
16 、 Sticking die
(1) A temperatura di u produttu hè troppu altu durante u demoulding. A temperatura di u moldu deve esse ridutta ligeramente o u tempu di rinfrescamentu deve esse allargatu.
(2) Pendenza di demoulding di muffa insufficiente. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① Aumentà a pendenza di liberazione di u muffa.
② Aduprate muffa femminile per furmà.
③ Smoltà u più prestu pussibule. Se u pruduttu ùn hè micca rinfriscatu sottu à a temperatura di curazione à u mumentu di u demoulding, u moldu di rinfrescante pò esse usatu per più passi dopu à demoulding.
Cool.
(3) Ci sò solchi nantu à a fustella, chì causanu l'appiccicazione. I seguenti metudi ponu esse usatu per eliminà:
① U quadru di demoulding hè utilizatu per aiutà à u demoulding.
② Aumentà a pressione di l'aria di u demoulding pneumaticu.
③ Pruvate di smoldà u più prestu pussibule.
(4) U pruduttu aderisce à u moldu di lignu. A superficia di u moldu di lignu pò esse rivestita cù una capa di agenti di liberazione o spruzzata cù una capa di politetrafluoroetilene.
Pittura.
(5) A superficia di a cavità di u moldu hè troppu ruvida. Hè da esse lucidatu


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021