Speremu chì l'attrezzatura di estrusione cinese pò ghjunghje à a tendenza di u mondu

1

Dui fundatori di a cumpagnia Jwell (diritta: Mr. He Haichao Left: Mr. He Haibo)

Jwell Machinery Co., Ltd hè unu di i più grandi pruduttori di l'equipaggiu di estrusione di plastica prufessiunale in Cina, ancu unu di i più grandi mudelli di basa di fabricazione di macchine di plastica. A cumpagnia hà una sperienza di fabricazione di l'equipaggiu di estrusione di plastica di parechji anni è un saccu di staffu eccellente in a maiò meccanica di cuncepimentu di l'ingegneria, prucessu è assemblea cù capacità d'innuvazione. Questi vantaghji anu fattu Jwell successu per esportà u produttu à tutti l'area lucali è u mercatu mundiale, cumpresu i paesi sviluppati Germania, USA, Giappone, Spagna, etc.

Hè u nostru onore di entrevista à u presidente di Jwell Mr He Haichao per a China Plastic Machinery. Plz permettenu di spiegà à noi u layout strategicu di Jwell è u sviluppu futuru prima.
China Plastic Machinery: u mercatu lucale è glubale in 2015 hè cambiatu cumplicatu, cumu hè l'operazione Jwell in questu ambiente?
Presidente Ellu: Vendite Jwell in 2015 principarmenti uguali à u record di l'annu passatu. A vendita di l'attrezzatura di fogli di plastica è di piastra è di a macchina di riciclamentu anu aumentatu in modu stabile, mentre chì a vendita di profili di plastica, tubi è macchine di fibre chimiche era diminuita per via di i fatturi di trasformazione macroeconomica è interna è aghjurnà, una certa linea di produzzione chì hè sempre cresciuta. Jwell hà avutu a crescita di a scuperta in a nova carriera di l'equipaggiu di stampa di colpu, l'equipaggiu chimicu co-rotante parrellel unità di estrusione doppia vite.
In u campu di l'equipaggiu di prufilu, ancu s'è u mercatu di u prufilu di PVC hè in un tempu duru di parechji anni, a carriera di WPC è di plastica di marmura hè aumentata in una certa misura. A causa di e caratteristiche di u WPC è u pruduttu di plastica di marmura, in modu di rializà u tempu di longa vita di l'equipaggiu (risultati formale in l'usura di viti è canna) è calà u costu di mantenimentu di i clienti, avemu sempre aghjurnatu a struttura di a vite. Intantu, purtemu dinò novu prucessu di machinazione di viti è barili è equipaghji per migliurà ancu a capacità di plastificazione di viti è barili è u tempu di vita.
Quandu si tratta di macchina di pipa plastica, a filiera di l'equipaggiu di pipa Jwell aghjurnà attivamente a linea di produzzione riducendu u cunsumu elettricu per ogni unità di materia prima è prumove i dettagli di u produttu in u campu di l'equipaggiu di pipa soid. Jwell hè u primu fabricatore di estrusore à doppia vite cònica per a fabricazione di l'equipaggiu di tubi corrugati di doppia parete, chì hè accettatu da più è più clienti per via di u cunsumu d'energia è di u costu.
Ci sò parechji campi d'applicazione in l'equipaggiu di piastra è foglia. Tutte e cumpagnie Jwell plate & sheet brach anu a so cumpetenza speciale. Semu in a pusizione di punta di u mercatu in l'area di a linea di estrusione di doppia vite parrellel co-rotante in PET, linea di estrusione a vite unica di ventilazione diretta in PET, linea di estrusione di piastra di marmura plastica, linea di estrusione di pannelli di schiuma PVC, linea di estrusione di fogli ottici PC, TPO. PVC EVA PE linea di estrusione foglia impermeabile, PVC Homogeneous Heart Flooring Leather Production Line è cusì. Migliurà u cumpunente di l'equipaggiu di piastra è foglia, vale à dì T-die, roller, etc., migliurendu u prucessu di machining è a qualità, ùn li furnimu micca solu à a filiera Jwell è ancu à i clienti lucali è glubali.

2

China Plastic Machinery: A direzzione di sviluppu di Jwell hà trasferitu à Suzhou è Changzhou in l'ultimi anni, puderia spiegà a cundizione di sviluppu di sti dui novi zoni?
Presidente Ellu: L'area di Suzhou hè attualmente a più grande basa di fabricazione di a cumpagnia Jwell. Hè situatu in a zona industriale di Chengxiang di a cità di Taicang cù una superficie di 300mu (= 0,0667 ettari). Attualmente include 6 cumpagnie: Suzhou Jwell MachineryCo.,ltd, Suzhou Jwell Machinery (Plate & Sheet), Suzhou Dyun Recycling Machinery Co., Ltd, Suzhou Jwell Precision Machinery Co.,ltd., Suzhou Jwell Plastic Machinery Co.,Ltd, , Suzhou Jwell Poly Engineering Co., Ltd,. A cumpagnia principale hà stabilitu a basa di Jwell Suzhou in Taicang da u 2007 è principia à inizià da u 2008. L'area tutale di a fabbrica righjunghji più di 120 000 metri quadrati è una grande zona di attellu di machinazione di metalli hè più di 50 000 metri quadrati, cumpresu un grande attellu di trattamentu termale per capisce a grande precisione di fabricazione è assemblea di l'equipaggiu in-set. U pruduttu principale attuale hè ogni tipu di linea di produzzione di piastra è foglia è acqua di plastica, linea di produzzione di tubi di plastica, linea di produzzione di profili di plastica, rulli di alta precisione utilizati per l'equipaggiu di platti di plastica è fogli è filmi, viti è barile utilizati per estrusore unica è doppia, etc.
Changzhou Jwell high-tech parcu industriale hè un altru centru di strategia di sviluppu impurtante di cumpagnia Jwell chì copre zona quasi 400 mu dedicatu à prufissiunali di plastica estrusione attrezzature ricerca, manifattura. Jwell hà un gruppu di squadra di ricerca di alta qualità è squadra di ingegneri di prova meccanica è elettrica, è ancu una basa di machinazione avanzata è un attellu di assemblea standrd. Oghje, cinque cumpagnie sò stabilite in questa zona industriale cum'è seguita: Jwell machinery Changzhou Co., Ltd, Changzhou Jwell extrusion Co., Ltd, Changzhou Jwell Pipe Co., Ltd, Changzhou Jwell chemical equipment in set Co., Ltd, China- Italion joint venture Dage Machinery Co., Ltd U scopu di fabricazione include Jwell prodottu maturu, vale à dì pipa plastica, prufilu, plate & sheet extrusion line è parrellel twin machine extrusion vite è unità di trattamentu di materia prima. Cù più è più novi cumpagnie chì si uniscenu in questa zona di l'industria, u sistema di produttu di zona serà più sistematicu cumpresi trasportu di materia prima, mischju, pelletizzatore, macchina di estrusione è altre unità cumpletu per avè capacità di i servizii di stile di travagliu "one-stop". per i clienti di l'industria plastica.

3

Macchinari di plastica in Cina: Dui fabbriche anu un significatu strategicu per u futuru sviluppu di Jwell, puderia U plz presentà u statu di sviluppu attuale?
Chairman Ellu: Dopu à 8 anni di travagliu, a capacità di ricerca è innuvazione è a capacità di fabricazione hè stata prumuvuta in grande misura ogni annu. Rely nantu à a cullizzioni di sperienza tecnica in l'industria di machini plastichi è a cooperazione cù l'unità di ricerca di u liceu interessatu, l'imprese di filiale di Suzhou hà ottenutu assai reputazione. , vale à dì impresa high è nova tecnulugia, centru pruvinciali di ricerca è sviluppu. Suzhou Jwell hà focu annantu à l'innuvazione tecnologica è u sviluppu di novi prudutti, hà pagatu più attenzione à i bisogni di i clienti è hà acceleratu a creazione di u passu per l'ultimi dui anni. Avemu riesciutu à furnisce una linea di produzzione di tubi solidi di diametru di 1600 mm o più di diametru super, linea di produzzione di tubi di rivestimentu d'alta pressione RTP, larghezza di 8m o più linea di produzzione di fogli impermeabili, linea di estrusione di carta di pietra, linea di produzzione di membrana di batteria di litio / cellula solare, estrusione di fogli ottici è film. linea, etc.. Sti linii di pruduzzione hannu altu autumàticu, cuntenutu tecnicu, u valore aghjuntu di u produttu cusì à creà più valore per u cliente.
Ci sò 5 cumpagnie di filiale in e zone Changzhou Jwell. U Changzhou Jwell chemical complete equipment Co., Ltd è Changzhou Jwell pipe equipment manufacturing Co., Ltd hè unu di l'imprese di filiale di l'equipaggiu cumpletu Jwell. U primu produce principalmente un estrusore à doppia vite parrellel co-rotante d'altu standard è una linea di produzzione relativa completa. Attraversu l'innuvazione tecnica è l'integrazione, a valutazione di a torcia a vite cù l'equipaghji lucali cumpleti hà un eccessu di 12 Nm/cm3, u RPM max di a vite hà righjuntu 1200rpm. U verse di diametru internu di a vite include 1.55 standard è ancu 1.66 di profonda slot machine. Si pò esse cunclusu chì Jwell parrellel twin extruduer vite hè statu migliuratu à grande misura da livellu tecnulugia lucale.
U sicondu hè u sicondu ramu Jwell in u nome di Jwell pipe equipment manufacturing Co., Ltd. Stu nomu significa chì sta cumpagnia fucalizza nantu à l'equipement di pipa solida plastica è u pruduttu relativo, chì hè un mercatu enormu. A cumpagnia hà u scopu di fà una macchina plastica altu standard, purtà è migliurà a struttura di u produttu, u rendiment. Per mezu di a tecnulugia avanzata, a cumpagnia hà u scopu di sviluppà u mercatu di macchine di plastica di alta classe in u mercatu lucale è glubale.

4

Macchinari di plastica in Cina: a cumpetizione di e macchine di plastica hè assai feroce, Jwell hè stata una sucietà di estrusore superiore dopu à anni di sviluppu, pudete dì cumu mantene è prumove l'influenza di a filiera Jwell per u novu centru strategicu di gravità?
Chairman He: in ordine per serve u cliente megliu è crià u valore di marca Jwell, Jwell piazza un grande investimentu di forza umana è costu di macchina nantu à a qualità è a precisione precisa di e parti chjave di a linea di estrusione. Questu include a promozione è l'aghjurnamentu di a qualità di a parte core, l'aghjurnamentu tecnicu di u produttu di l'impresa in passu à passu, l'investimentu di ricerca, l'impiegazione di staff eccellente, l'equipaggiu di rinfrescante, etc.
L'annu passatu, a cumpagnia di l'area di Suzhou equipa un attellu di lucidatura senza polvere di super mirror roller è introduce a tecnulugia giapponese super mirror roller discu di precisione equipaghji di smerigliatura CNC, offre un cuntrollu di qualità di i prudutti di garanzia per a linea di produzzione di fogli trasparenti ottici / film. A sforzu di perfettu u prucessu di fabricazione ottene u ricunniscenza di l'esperti di l'industria in casa è in l'esteru, l'attuale marca mundiale di fabricazione di l'equipaggiu di estrusione di plastica equipa ancu u nostru rullu di precisione cù linee chì funzionanu in Germania, Stati Uniti è più di 10 paesi è regioni in u mondu. mondu.
In l'area di Changzhou, l'extruder twin-screw parallelu ùn solu migliurà assai u torque di viti da a tecnulugia di u produttu, ancu tutta a macchina hè dotata di scatula di trasmissione d'alta velocità, cilindru d'alta precisione è componente di filettatura d'alta precisione, fustu di core di alta resistenza. è migliurà a tecnulugia di currispundenza di l'alimentu suitbale per un mudellu torsionale à alta velocità. L'enorme progressi in a tecnulugia anu migliuratu significativamente a produzzione di produzzione è a qualità di u produttu, u cunsumu energeticu cumpletu di produttu finitu per unità hè ancu diminuitu ovviamente. Specifica à e caratteristiche micca identiche di ogni linea, a cumpagnia di a linea di tubi Changzhou va à capisce ogni standard di pipe, l'usu di l'ambiente, u statutu attuale di a custruzzione di u cliente è altri dettagli, è cumunicà cù persone di diverse sfondi per migliurà constantemente i nostri prudutti.
"diligenza & innovazione" hè a cultura cumpagnia, machini Jwell hè statu fattu cusì per più di 10 anni. Vulemu fà vive stu spiritu è ​​struvemu constantemente per fà chì tutti i nostri clienti uttene u più altu equipamentu di rapportu prezzu / prestazione per creà un valore di marca più altu.

5

China Macchine di plastica: quale hè u più criticu per i successi di Jwell?
U presidente Ellu: a chjave hè a ghjente, ùn importa quantu hè avanzata a tecnulugia, u staffu di talentu hè a chjave di u successu per sempre. I risultati di Jwell chì vedete ùn ponu esse realizati da uni pochi di persone, ma da a nostra squadra eccezziunale cù parechji anni di travagliu duru.
A cumpagnia Jwell hè sempre stata cuncentrata nantu à a selezzione è a cultivazione di talentu, in più di u reclutamentu di diverse università, a cumpagnia presta ancu attenzione à a furmazione interna di l'impresa, a nostra classe Jwell hè attraversu a cooperazione cù i culleghji per sviluppà talenti di prima classe cù capacità d'apprendimentu. , spiritu d'innuvazione è capacità d'innuvazione. Per cultivà un batch di talentu riservatu cù craftmanship, a cumpagnia hè stata favurendu "Dedicated will be rewarded".
A cumpagnia Jwell hà ancu e so idee per appuntamentu di talentu. A cumpagnia Jwell hè custituita da 18 cumpagnie di pruduzzione di l'equipaggiu prufessiunali, vale à dì chì avemu bisognu di più gestori di l'impresa, ma u livellu di gestione di questi direttori generali ùn hè micca solu un gestore prufessiunale, circhemu partenarii cù listesse aspirazioni chì accunsenu cù l'impresa. diligenza di l'idea, innuvazione, a cumpagnia Jwell hè diventata l'incubatrice di u direttore generale. Un bonu scout di talentu ùn hè micca solu per truvà talentu, ma pò ancu dà spaziu di talentu per travaglià bè. Durante questi anni, a cumpagnia Jwell hà sviluppatu un gruppu di persunale di gestione eccezziunale, ogni persona hà u so postu luminoso, l'imprese sottu a so gestione hè ancu piena di vitalità.
A fabbrica di Jwell Changzhou hè u parcu industriale d'alta tecnulugia versu u futuru sottu un grande investimentu di a cumpagnia Jwell, 5 cumpagnie sò state aperte l'annu passatu, sempre incuraghjemu è sustenemu quelli partenarii chì anu un scopu cumunu è u spiritu di lotta, l'area di Changzhou serà u locu induve u l'imprendituri mostranu abilità, per quessa, preferiscu chjamà "zona di startup", aghju ancu aspittendu per avè talenti più energici è persone più simili per cooperà cù Jwell è travaglià inseme.

6

Macchinari di plastica in Cina: per piacè presentà i piani di sviluppu futuru di Jwell?
U presidente He: l'imprese di trasfurmazioni di plastica hè stata l'alta cunsumu d'energia, l'imprese intensive di travagliu, u risparmiu d'energia, l'alta efficienza hè sempre u scopu cumunu di tutte l'impresa di l'industria plastica. Cum'è una impresa di fabricazione di l'equipaggiu meccanicu, u migliuramentu cuntinuu di u produttu hè u nostru compitu à longu andà. In u risultatu, l'efficienza di risparmiu energeticu hè ancu a direzzione principale di u nostru equipamentu. Cù l'applicazione cuntinuu di u novu materiale è a nova tecnulugia, più pussibilità hè furnita à l'equipaggiu di risparmiu d'energia è a realizazione di alta produzzione è efficienza.
In quantu à l'implementazione di l'industria 4.0 è u cuncettu di Internet +, a machina Jwell prumove attivamente è pratica tuttu u tempu. Cum'è a mostra Chinaplas in May 2015 in Guangzhou, a cumpagnia Jwell hà tenutu una cunferenza di stampa di l'estrusione di plastica industriale 4.0, è dimustra in diretta u sistema di surviglianza remota basatu annantu à l'estremità mobile. L'industria 4.0 hè divisa in duie parti per noi, una hè a propria industria di l'impresa chì prumove a 4.0, u core hè di prumove a visualizazione di u cliente è l'ispezione in tempu reale per a fabricazione di u produttu è tuttu u prucessu di mantenimentu per migliurà a satisfaczione di i clienti. L'altra parte hè di aiutà i clienti à ottene una gestione senza equipaggiu di a fabbrica di fabricazione, migliurà l'affidabilità di l'equipaggiu è u livellu d'automatizazione, u monitoraghju remoto, l'integrazione ERP, etc.
Micca facirmenti parlà fora di u futuru, perchè avemu una longa strada à andà, in u campu di u segmentu di l'equipaggiu di estrusione plastica, avemu riunitu un gruppu di Jweller cù una sperienza ricca, piena di vitalità è passione. Cù u stessu scopu è u desideriu, speremu chì l'equipaggiu di estrusione di a Cina pò piglià a tendenza di u mondu.


Tempu di post: Jul-01-2017