Cerimonia d'apertura di l'Uffiziu Tailanda di Bkwell And Jwell Company

2

L'apertura di l'uffiziu tailandese di Bkwell è JWELL hè stata in Bangkok

U 21 di ghjugnu, Bkwell JWELL hà apertu u so uffiziu tailandese in Bangkok. Un ringraziu assai à u presidente Zhu Wenwei di l'Associazione di l'Industria di Trattamentu di Plastica in Cina è à l'altri dirigenti di l'Associazione, è ancu à u presidente Zheng di l'Associazione Thai Plastics Enterprises è u presidente Ueli di Maag, un cumpagnu strategicu, è l'amicu di l'industria Zhu Fuhua, mr. Fang Bing Liu, u sgiò Wu Jun Chen è altri invitati sò venuti à assistisce à a ceremonia di apertura di Bkwell Jwell Dwell Company.uffiziu in Tailanda. Spergu chì pudemu cuntinuà in Cina è Tailanda Plastic Industry Better Service, Sawadika!

3

Cù u sviluppu di l'ecunumia di a China, l'industria plastica di a China hà ancu fattu un grande prugressu in l'ultimi anni. Ùn avemu più solu accettà, digerisce è assorbe materiali avanzati, prucessi è equipaghji da l'esteru. À u listessu tempu, avemu ancu fattu in Cina à Cina per creà u prugressu!
U sviluppu di l'industria plastica hè ancu inseparabile da a R & D è u Progressu di l'equipaggiu. China Plastics Association spera sinceramente chì l'imprese in l'industria di l'attrezzatura di estrusione di China, rapprisentata da jinwei, cuntinueghjanu à ghjunghje cù i Stati Uniti è l'Europa in settori cum'è u riciclamentu di plastica è ancu a doppia granulazione, travagliendu inseme versu u scopu di Made in China 2025.
Si spera chì l'istituzione di l'Uffiziu di Tailanda furnisce supportu è aiutu per più imprese di plastica cinesi per affruntà oltremare.

4

U Signore He Haichao, presidente di a Cumpagnia Jinwei, hà spressu a so gratitùdine à tutti l'invitati, l'amichi è u persunale chì anu assistitu à a ceremonia d'apertura di l'Uffiziu! A Tailanda hè un paese cù una longa storia, usi simplici è un ambiente cummerciale eccellente. A ghjente Jinwei in Tailanda sente a bona vuluntà da u guvernu è u populu, da parechji clienti è supportu è incuragimentu cummerciale. Aderemu à u cuncettu core di "Onestà", impegnati in Tailanda è in l'Asia Sudueste per furnisce à i clienti prudutti è servizii più prufessiunali.

5

Ùn ci hè micca fine à u sviluppu, solu un novu puntu di partenza. A creazione di l'uffiziu in Tailanda cunduce à cultivà ulteriormente u mercatu tailandese per mezu di servizii localizzati è tempu di risposta accurtata, espansione in u mercatu di l'Asia sud-orientale, accelerà u ritmu di a cumpagnia per entra in u mercatu internaziunale, è espansione u mercatu incrementale, rinfurzà a cuscenza di a marca in Tailanda. è l'Asia Sudueste.

Cum'è u terzu più grande mercatu di cunsumatori di plastica in i deci paesi di l'ASEAN, a Tailanda hà una grande dumanda di u mercatu è larghe prospettive di sviluppu. Dapoi u 2004, JWELL hà iniziatu a vendita è u serviziu di viti è estrusore in u mercatu di Tailanda. In u futuru, l'uffiziu di Tailanda continuarà à creà valore per i clienti attraversu l'innuvazione tecnologica, di serviziu è di gestione cù prudutti di qualità megliu è servizii più convenienti.

Centru di Esposizione Internaziunale in Bangkok, Tailanda. A nostra sucietà hà purtatu assai di l'equipaggiu, cum'è novu extruder, Crusher, Calender à trè rulli, Automatic Hollow Machine, etc., trà elli, Bkwell Company hà una dimostrazione in situ di a tecnulugia avanzata Full-automatic Hollow Molding Machine, in virtù di i so vantaghji unichi di u produttu, è ancu in parti di l'auto, imballaggi, necessità di ogni ghjornu, industrie mediche è altre, l'applicazioni chjave, hè stata largamente elogiata da u vastu numeru di espositori.

6

Bkwell. L'uffiziu di Jwell Dwell in Tailanda

Indirizzu: 89/11,Enterprise Park,Bangna,Bangkok


Tempu di Postu: Feb-02-2020