Jwell Global Extrusion Engineer Certification System

U sistema di certificazione di l'ingegnere di estrusione glubale Jwell hà u scopu di aiutà ingegneri eccellenti in l'industria di estrusione globale à valutà è certificà e so capacità attraversu a piattaforma Jwell, è à furnisce opportunità di apprendimentu è pianu di furmazione secondu e richieste individuali, è di prumove u sviluppu è u prugressu di l'industria di estrusione. .
Per fà più faciule per ingegneri eccellenti in l'industria globale di estrusione per passà stu sistema di certificazione, a cumpagnia Jwell hà pruduciutu apposta un applet in WeChat per voi! Cunniscitemu stu applet.
02 Cumu entre in l'applet di certificazione

1, Pudete scansà a stampa sottu, identificà u codice QR per entre in l'applet.

1

2. Pudete ancu circà "Jwell extrusion engineer service" in wechat per entre.

2

02 L'introduzione di u menu di funzioni di l'applet.

3

Avà avemu a cunniscenza di e funzioni di ogni chjave di menu:
1. Certification:Cliccate per entre in lu, allura vi ponu compie in u vostru infurmazione persunale è sottumette u vostru attachment di parolle è video. Dopu avè cunfirmatu è sottumessu a certificazione, u staffu di fondu organizerà l'espertu di certificazione per voi in u tempu più veloce per compie a certificazione.
2. Valutazione è valutazione: L'esperti certificati anu i diritti
3. Database: Questa hè una piattaforma per l'ingegneri di l'estrusione globale per amparà è sparte. Pudete migliurà sè stessu fighjendu video, materiali di apprendimentu è ancu sparte materiali d'apprendimentu utili per l'altri à amparà. Per mezu di questu avete qualchì puntu bonus chì hè necessariu per leghje alcuni video è materiali d'alta qualità.
4. Applicazione di mantenimentu: Se u vostru equipamentu hè urgente per esse riparatu è mantene u mantenimentu da l'ingegneri, pudete cliccà nantu à questa chjave di menu per carica a descrizzione di u prublema pertinente è invià l'applicazione. disposti à furnisce servizii per serve per voi.
5. Points Mall: I punti chì avete in l'applet ponu esse scambiati per i bè chì avete bisognu à traversu stu centru di punti.
6. Accessori mall: Quì avemu da furnisce l'accessori d'alta qualità, è pudete sceglie l'accessori chì avete bisognu quì.
7. Riceve ordini: L'ingegneri chì uttenenu a certificazione puderanu riceve u compitu di mantenimentu currispundente;
8. Mine: Eccu i vostri crediti è i dati persunali.

Sì avete qualchì quistione, pudete cunsultà in u tempu, aspittemu a vostra participazione ! 
Tele: + 0086 13601876710(U numeru WeChat hè u listessu)
E-mail: engineer@jwell.cn


Tempu di post: Jul-01-2018