Prevenzione epidemica di Jwell è pruduzzione avanzata Intantu, l'estrusore non-tessutu Meltblown hè in breve fornitura

U COVID-19 hè in furia. Cume i fabricatori di gomma è di plastica ponu risponde à i bisogni di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie per assicurà a dumanda di supply? Mr Wang Liang, u direttore generale di Shanghai Jwell Extrusion Machinery Co., Ltd accettò a visita tematica di "CPRJ" /AdsaleCPRJ.com nantu à u tema di a prevenzione di l'epidemie è hà introduttu cumu a cumpagnia pò capisce a prevenzione di l'epidemie Control, è u travagliu. cù tutti per cumbatte l'epidemie; catturà a pruduzzione in una manu, assicurà l'offerta di u mercatu, è risponde à i bisogni di i clienti.

1

Mr.Wangliang --- U Direttore Generale di Shanghai Jwell Extrusion Machinery Co., Ltd

24 ore di supportu tecnicu in linea

Mr.Wang hà dettu chì per alleviare a penuria di materiali di prevenzione epidemica u più prestu pussibule, parechji clienti di Jwell Machinery in l'industria di gomma è plastica anu rinunciatu à e vacanze CNY è anu travagliatu l'ora extra per fà chì i materiali di prevenzione di l'epidemie ghjunghjenu à a prima linea di prevenzione epidemica più veloce.
Jwell Machinery, cum'è un fornitore d'equipaggiu, coopera ancu attivamente cù a produzzione è a fornitura di materiali anti-epidemie. "In ghjennaghju 2020, quandu avemu amparatu chì parechji clienti travagliavanu l'ora extra per vari tipi di novi materiali di costruzione plastica (bobine impermeabili, tubi di ingegneria municipale, materiali di custruzzione di prutezzione di l'ambiente di assemblea integrata) per a custruzzione di l'uspidale Leishenshan è Huoshenshan, avemu immediatamente decisu di rinuncia à u CNY. Durante e vacanze, move rapidamente, mobilizà suldati d'elite, ingegneri di mantenimentu di l'equipaggiu, è furnisce un ligame in situ cù i clienti attraversu una guida di terminale remota per furnisce una pruduzzione stabile di start-up per l'utilizatori di a cumpagnia è furnisce tecniche tecniche 24 ore. servizii di sustegnu. "Mr. Wang hà dettu.

2
3
4
5
6
7

Soluzione generale di Jwell Machinery di Smart Factory

Ritorna à u travagliu in anticipu Fornitura di tissuti non-tessuti / extruder film

Cù u rapidu sviluppu di l'epidemie, i fornimenti di materiali anti-epidemie cum'è maschere, vestiti protettivi è tessuti non-tessuti per a produzzione di maschere sò diventati urgenti. Per assicurà a capacità di produzzione di materie prime di maschere è materie prime di vestiti protettivi, Jwell hà urganizatu rapidamente l'impiegati sottu a supervisione di tutti i partiti, è nantu à a premessa di fà a so propria prevenzione è cuntrollu di l'epidemie, hà ottenutu u permessu di ripiglià u travagliu u 4 di ferraghju. . .

Jwell Machinery furnisce attivamente macchine di estrusione prufessiunale è supportu di l'equipaggiu per l'industria di prutezzione: Estrusore PP non-tessuto / Estrusore non tessuto PP meltblown / Linea di estrusione di film TPU / EVA / TPE.

8
9

Schema schematicu di tissuti non-tessuti SMS.

10

Mr.Wang hà dettu à i ghjurnalisti chì à u mumentu, a dumanda di u mercatu di materiali sanitarii è anti-epidemichi hè assai calda, è parechji prudutti populari sò in corta. Dopu chì a cumpagnia ripiglià u travagliu, ci sò più ordini è hè assai populari in u mercatu.

Macchine per l'estrusione di tissuti non-tissu PP /PP Meltblown

Jwell hà una vasta sperienza in l'industria di i materiali medichi. Frà elli, i nonwovens di polipropilene meltblown, chì sò materiali impurtanti per a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, utilizanu materie prime speciali in polipropilene è aghjunghjenu tracce additivi di qualità medica.Materiali medichi fatti di materiali speciali pruduciuti da u prucessu di estrusione di doppia vite parallela Jwell utilizendu tecnulugia di prucessu unica. Stu materiale speciale hà e caratteristiche di fluidità stabile, ristretta distribuzione di pesu moleculare, è eccellenti prestazioni di filatura. Hè adupratu per pruduce materiali non-tessuti meltblown è pò esse largamente utilizatu in a prutezzione medica, i materiali sanitarii, i filtri è altri campi.

11

Sta suluzione furnisce un inseme cumpletu di suluzioni per parechji pruduttori prufessiunali in Cina è à l'esteru. Jwell coordina a catena di fornitura è si prepara à furnisce più linee di produzzione per l'imprese domestiche per cuntribuisce più à a prevenzione di l'epidemie.

12

Linea di estrusione di film TPU / EVA / TPE

A film TPU hè basatu annantu à pellets TPU è trasforma in una film per un prucessu di casting. Jwell si basa nantu à l'esperienza di pruduzzione di parechji pruduttori di poliuretano TPU. Attraversu l'ottimisazione è l'innuvazione, usa unu o più estrusori à vite unica per a coestrusione. Ogni estrusore hè divisu in 8 zoni di cuntrollu di temperatura per un cuntrollu precisu di a temperatura è a pruduzzione massima Puderà ghjunghje à 600KG / H, è pò esse usatu in modu di distribuzione unica, A / B / A o A / B. U film TPU hà caratteristiche eccellenti cum'è a prutezzione di l'ambiente, micca tossicu, anti-muffa, anti-bacterial, resistente à l'usura è anticorrosione, è bio-compatibile. Ampiamente utilizatu in vestiti d'isolazione medica, cappelli protettivi è altri prudutti d'isolamentu medicale di materiali è scarpi di prevenzione di salute è epidemie, vestiti, ghjoculi gonfiabili, attrezzature sportive, attrezzature mediche, attrezzature di fitness, etc.

13

Basatu nantu à i bisogni di a digitalizazione di a fabbrica è a gestione intelligente, sta serie di mudelli furnisce funzioni cum'è u cuntrollu automaticu, l'acquistu di dati, l'almacenamiento di dati, l'analisi di dati, a gestione di a produzzione, u monitoraghju sincronu remotu globale, etc. linee o gestione di fabbrica extruder è Digitalizazione è visualizazione di prucessi. Moltu costu-efficace.

14

Mr.Wang hà dettu chì in u mumentu, a maiò parte di u persunale in l'assemblea di l'attellu è a machining sò ghjunti. A causa di u travagliu di prevenzione è cuntrollu di a cumpagnia in u locu, ancu s'è l'epidemie hà impeditu a ripresa di a produzzione di massa, pò ancu guarantisci a pruduzzione normale è u funziunamentu di a fabbrica. U primu equipamentu batch in l'annu di Mice hè statu carricu è speditu in Germania oghje.

"Stu tipu di cridenza hè diventata u cunsensu di Jwellist". Finu à quandu ci battemu duramente è fate attenzione à a sicurità è l'efficienza, l'ordine in manu serà definitivamente consegnatu quandu pressatu. "Jwell Company coordina a catena di fornitura è si prepara à furnisce più linee di produzzione per l'imprese domestiche è straniere per cuntribuisce à a prevenzione di l'epidemie è a prevenzione di l'epidemie.


Tempu di pubblicazione: 01-Jan-2020